راه اندازی راهکارهای نرم افزاری شرکت سپنتا در مجموعه ساختمانی تهران الاستیک

شرکت تهران الاستیک در سال 1359 با هدف ساخت و اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیساتی در شهر اصفهان به ثبت رسید و شروع به فعالیت نمود.

این شرکت با نزدیک به نیم قرن تجربه درخشان در زمینه مهندسی، ساخت و راه اندازی پروژه های بزرگ و شاخص ساختمانی اعم از درمانی، خدماتی، تفریحی و مسکونی و … و داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه 1 ساختمان و 2 تاسیسات، به کارگیری صدها پرسنل کارگاهی و دهها پرسنل ستادی افتخار همکاری با سازمانهای معتبری از جمله فولاد مبارکه، وزارت بهداشت، وزارت علوم ، شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، دادگستری و … را داشته و موفق به کسب رضایت کارفرمایان گردیده است.
همواره در صدد است تا در جهت ارتقا کیفیت ساخت و ساز و آبادانی کشور عزیزمان گام بردارد.

شرکت تهران الاستیک ضمن ایجاد راهکارهای بهینه جهت رشد مجموعه ، در راستای اهداف عالی جهت سازماندهی سازمانی ، ایجاد فرآیند های الکترونیک و چابک ، همکاری خود را با شرکت سپنتا آغاز نموده است و با استفاده از خدمات  نرم افزار فکس سرور پیشرفته  موجب شده تا دستگاههای فکس قدیمی کنار گذاشته شده  و ارسال و دریافت و مدیریت فکس های سازمانی به صورت کاملا مکانیزه در بیاید.

 این موضوع ضمن کاهش هزینه ها، روندهای اداری و سازمانی را به شکل قابل توجهی سرعت بخشیده است. از دیگر مزایای استفاده از فکس پیشرفته سپنتا می توان موارد زیر را برشمرد:

ارتباط یکپارچه فکس های سازمانی با اتوماسیون اداری فرزین – آی کن

حذف دستگاه های سنتی و قدیمی

قابلیت ارسال و دریافت فکس آنلاین ، از طریق موبایل و تبلت

کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری و شارژ دستگاه ها

متمرکز سازی خطوط در اتاق سرور

کاهش مصرف کاغد در دبیرخانه سازمان

جلوگیری از کاغذی شدن فرآیند دریافت و ارسال نامه ها و مدارک به بیرون از سازمان

ایجاد کارتابل واحد برای کاربران در هنگام کار با اتوماسیون اداری فرزین وفکس

کمتر شدن خطای انسانی در دریافت و ارسال فکس

همچنین این شرکت در نظر دارد در فازهای بعدی پروژه دیگر راه کارهای نرم افزاری سپنتا از جمله سامانه پیامک پیشرفته و تلفن گویای پیشرفته سپنتا را نیز تهیه و پیاده سازی نماید.