یکپارچگی سامانه فکس پیشرفته سپنتا با نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM

​ Microsoft Dynamics CRM یک نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. هدف اصلی از تولید این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد ، اما معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن باعث شده است که در حال حاضر مایکروسافت از این محصول به عنوان بستر XRM نام برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای تولید برنامه های مبتنی بر وب مختلفی استفاده کرده اند.

ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش در دینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند. و یک سازمان را قادر می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولین تماس تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت نماید. شاید بتوان گفت این سیستم‌ها یک ابزار ضروری برای رسیدن به موفقیت در فروش هستند.

از آن جا که نرم افزارهای ارتباط با مشتری بیشترین تعامل و ارسال و مراسلات را با مشتری دارند و از سوی دیگر راه های ارتباطی متنوعی برای بازاریابی و فروش یک شرکت استفاده می شود ،  ارسال و دریافت الکترونیک مستدات شرکت ( پیش فاکتور ، فاکتور، پروپوزال ، کاتالوگ ، صورت حساب ، رسید و غیره ) از طریق فکس ، به افزایش چابکی شرکت و واحد های فروش و بازاریابی کمک خواهد کر. از این رو و به درخواست جمعی از مشتریانی که از این نرم افزار جهت ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند ارتباط یکپارچه سامانه فکس پیشرفته و تحت وب سپنتا Microsoft Dynamic CRM برقرار و زین پس می توان از قابلیت های زیر در دل  این نرم افزار بهره برد.

فعال سازی قابلیت فکس مارکتینگ

ارسال فکس انبوه به لیست مشتریان هدف

قابلیت ارسال فکس زماندار در دل CRM

ارسال مستندات واحد بازرگانی  و فروش ( ( پیش فاکتور ، فاکتور، پروپوزال ، کاتالوگ ، صورت حساب ، رسید و غیره ) برای مشتریان

حفظ سوابق ارسال و دریافت فکس های مشتری

گزارش میزان فعالیت کارشناسان در کمپین های بازرگانی از طریق فکس مارکتینگ

دریافت وضعیت لحظه به لحظه فکس های ارسالی ( در حال ارسال ، خطوط اشغال ، عدم پاسخگویی ، ارسال موفق و غیره )

و ده ها امکان دیگر

 

شایان ذکر است این امکان علاوه بر ارتباط یکپارچه سامانه فکس پیشرفته سپنتا و اتوماسیون اداری فرزین شکل گرفته است .