در راستای رضایت و تکریم ارباب رجوع ، نظارت بر عملکرد بخش ها و واحد های مربوطه در دوره پاندمی ویروس کرونا ، دریافت شکایات و گزارشات مردمی و همچنین پیرو اجرای ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری ، سامانه ی بازرسی و رسیدگی به شکایات سپنتا در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان راه اندازی و عملیاتی شد.
پس از هفته ها تحلیل و بررسی و به کمک کارشناسان محترم هر دو مجموعه این سامانه از ابتدای پاییز 1399 اجرا شده و از طریق تلفن گویا ، پیامک ، وب کیوسک ، میز خدمت حضوری و پرتال سازمانی امکان ثبت شکایات و نظرات مردم ، پیمانکاران و پرسنل را خواهد داشت. این سامانه در سطح استان عملیاتی شده و تمام معاونت ها ، بیمارستان ها ، مراکز بهداشت و غیره را پوشش خواهد داد.
با پیاده سازی این سیستم ، مزایا و برتری های زیر در مجموعه علوم پزشکی اصفهان به وجود آمده است
- کاهش مراجعات حضوری به مراکز و حفظ فاصله گذاری اجتماعی
- مدیریت سیستمی نظرات و شکایات ثبت شده در سطح استان
- ایجاد درگاه های در دسترس و آسان برای ثبت شکایات و نظرات ، تلفن گویا 03136699360
- نظارت مدیران ارشد سازمانی از جمله مدیر محترم واحد بازرسی بر عملکرد بخش های اجرایی و عمیاتی استان
- افزایش سرعت در پاسخ گویی و در نتیجه کسب رضایت و تکریم ارباب رجوع
- سهولت در بررسی و ایجاد پاسخ برای کارشناسان و متصدیان محترم واحد بازرسی در کل استان
- ایجاد دسترسی آنلاین و بدون محدودیت زمانی و مکانی به سامانه
- امکان ثبت شکایات و پیگیری آن از طریق موبایل و تبلت ، تلفن گویا و پیامک
- و ده ها امکان دیگر
شایان ذکر است به اهتمام همکاران محترم هر دو مجموعه، اطلاع رسانی این سامانه به صورت گسترده در سراسر استان به صورت ، استند و بنر های تبلیغاتی انجام شده و در دسترس خواهد بود.
امید است با توسعه و پیاده سازی این سامانه توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در جهت کنترل و شکست ویروس کرونا به همراه مجموعه علوم پزشکی استان اصفهان برداشته باشیم.
با آرزوی سلامتی برای تک تک هم میهنان عزیزمان