اعلام رضایت گروه صنعتی طبیعت میهن از سامانه فکس پیشرفته و خدمات پشتیبانی سپنتا

گروه صنعتی طبیعت میهن مجموعه ای متشکل از 30 شرکت فعال و معتبر در صنایع: غذایی، پتروشیمی، ساختمان، چاپ، بسته بندی و ... می باشد که از مهمترین برندهای زیرمجموعه این هلدینگ می توان به شرکتهای: صنایع لبنی میهن، صنایع غذایی طبیعت، صنایع پتروشیمی پتروپاک مشرق زمین، صنایع غذایی خوشبخت و ... اشاره نمود که با تکیه بر 25000 نفر نیروی انسانی جوان و کارآمد در کنار برخورداری از مدیرانی مشفق و دانش محور توانسته سهم عمده ای از بازارهای داخلی و خارجی را از طریق ارائه محصولاتی با کیفیت در اختیار خود بگیرد.

در حال حاضر 50 شعبه فعال در سطح کشور وجود دارد که وظیفه توزیع محصولات شرکت طبیعت را به عهده دارند همچنین 30 نمایندگی فعال در سراسر کشور وظیفه توزیع محصولات را به عهده دارند. شبکه توزیع گسترده شرکت طبیعت موجب شده است که بتواند به سرعت بخش عظیمی از بازار را تحت پوشش قرار دهد.

گروه صنعتی طبیعت میهن با استفاده از فکس پیشرفته سپنتا سیستم و با هدف ارتقای قابلیت های سازمانی  و در راستانی مدرن سازی فرآیند های سازمانی، راه اندازی فکس های پیشرفته الکترونیکی ، حذف کاغذ ، متمرکز سازی فکس های پراکنده و جمع آوری دستگاه های قدیمی فکس در دستور کار قرار گرفت و طی قراردادی همکاری بین دو مجموعه آغاز گردید که باعث شد اهداف و دستاورد های زیر برای سازمان حاصل شود ؛
ارتباط یکپارچه فکس های سازمانی

حذف دستگاه های سنتی و قدیمی

کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری و شارژ دستگاه ها

متمرکز سازی خطوط در اتاق سرور

کاهش مصرف کاغد در دبیرخانه سازمان

جلوگیری از کاغذی شدن فرآیند دریافت و ارسال نامه ها و مدارک به بیرون از سازمان

ایجاد کارتابل واحد برای کاربران در هنگام کار با اتوماسیون اداری و فکس

و ده ها قابلیت دیگر

فکس اتوماسیون