Toggle navigation
مشاوره آنلاین : ۰۹۱۲۰۲۶۶۵۱۷
درخواست دمو/مشاوره رایگان
درخواست ثبت سفـارش کتـاب
شرکت مهندسی سپنتا سیستم
مشاوره آنلاین : ۰۹۱۲۰۲۶۶۵۱۷
درخواست دمو/مشاوره رایگان
مشاوره آنلاین : ۰۹۱۲۰۲۶۶۵۱۷
درخواست دمو/مشاوره رایگان
سپنتا سیستم
درباره ما
تقدیرنامه ها و گواهینامه ها
مشتریان
همکاران تجاری
همکاری با ما
گالری تصاویر
محصولات
نرم افزار فکس الکترونیک سپنتا
سامانه پیامک پیشرفته سپنتا
سامانه تکریم ارباب رجوع سپنتا - میز خدمت
سامانه تلفن گویای پیشرفته سپنتا
راهکارها و زیرسیستم های سپنتا
اتوماسیون اداری فرزین
یکپارچه ساز
مالی، منابع انسانی و لجستیک
BPMS
خدمات مشتریان
اخبار و رسانه
اخبار سپنتا
اخبار فن آوری اطلاعات
تماس با ما
پنل پیامک
جدید
خرید کتاب
0
مشتریان ما
0
گستردگی مشتریان
0
سابقه فعالیت
0
سبد محصولات
درباره ما
شركت مهندسی سپنتا سیستم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ با هدف ارتقای فرهنگ IT و ارائه خدمات در حوزه های نرم افزار و سخت افزار آغاز نموده است و در این زمینه توانسته با دارا بودن كادر مدیریتی و فنی مجرب، در رده یكی از شركت های موفق قرار بگیرد و در ادامه بتواند با توجه به توانمندی و دانش موجود در بدنه خود اهم فعالیت های خود را در زمینه تولید و پشتیبانی محصولات نرم افزاری متمركز و به اجرا درآورد.
شركت مهندسی سپنتا سیستم درجهت پاسخگویی به نیازهای حال و آینده ی سازمان ها و با بهره گیری از دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه سیستم های اداری و سازمان الكترونیك و همچنین سیستم های ارتباطی و مخابراتی بر آن شد فعالیت تولید محصولات نرم افزاری خود را در زمینه سیستم های ارتباطی برنامه ریزی و در این راه موفق به تولید نرم افزاری متفاوت، انعطاف پذیر و قدرتمند با نام تجاری سامانه مركز ارتباط سپنتا گردد.
سامانه مركز تماس سپنتا با استفاده از بسترهای ارتباطی موجود مانند تلفن گویا (IVR)، ایمیل (Email)، فكس (Fax) و پیامك (SMS) و سامانه تکریم ارباب رجوع سپنتا ( میز خدمت ) قادر خواهد بود سازمان را بصورت كاملا هوشمند به سمت تحقق اهدافی همچون افزایش بهروری و ایجاد شبكه یكپارچه و گویا سوق دهد. این محصول با بهره گیری از كلیه ابزارهای ارتباطی فوق و نیز فراهم نمودن محیط نرم افزاری امن و مطمئن به همراه امكانات فنی فوق العاده، به سازمان ها این امكان را می دهد كه علاوه بر مدیریت كلیه ارتباطات درون و برون سازمانی، ارائه خدمات و محصولات خود را بر اساس نیاز مشتری و ارباب رجوع سازماندهی كرده و در جهت بالا بردن سطح رضایت آنها مطابق با اصل امپراطوری مشتری و تكریم ارباب رجوع گام بردارند.