راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان قالی سلیمان توسط سپنتا

با توجه به دانش موجود و طی برگزاری جلسات فنی متعدد پروژه باشگاه مشتریان شرکت رسول اصفهان به شرکت مهندسی سپنتا واگذار شد ، پروژه ای که در چند فاز و مرحله تعریف شده که بخش های متعددی را پوشش خواهد داد .

در حال حاضر پس از  همکاری کارشناسان فنی و  مجرب هر دو مجموعه و البته با نظرات تاثیر گذار مدیران شرکت قالی سلیمان فاز یک سامانه متشکل  از زیر سیستم های چون ، ثبت خرید مشتریان ، ارتباط با نمایندگی ها ،بانک مشتریان ،  امتیاز بندی نمایندگان ، شکایت مشتریان ، و انتقادات وپیشنهادات اجرا شده است .

امید است در فازهای بعدی این سامانه تکمیل و بتواند مجموعه قالی سلیمان  را در ایجاد یک ارتباط خوب و شایسته با مشتریانش یاری نماید .