همکاری شرکت سپنتا با گروه کارخانجات تولیدی سیرنگ

شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ یزد،  با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته، تکیه بر دانش و تجربه متخصصان ایرانی و همچنین اجرای مستمر طرح های توسعه در طول سه دهه فعالیت در حوزه تولید نخ های پلی استر فیلامنتی، اینک توانسته است ظرفیت تولید خود را به ۷۳۰۰۰ تن در سال افزایش داده و برای بیش از ۸۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۴۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال نماید.

شایان ذکر است این شرکت با توجه به کیفیت بالای محصولات خود و همچنین دارا بودن استاندارد های جهانی، علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی صادر نموده و سهم بسزایی در ارز آوری و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد .از این رو شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ ضمن ارائه خدمات اولیه که وظیفه ذاتی خود می داند همواره سعی در بهبود فرآیند های سازمانی و افزایش بهره وری در مجموعه خود داشته و  در راستای چابک سازی و الکترونیکی کردن فعالیت ها، همکاری خود را با شرکت سپنتا نیز آغاز نموده است. پیاده سازی گسترده  نرم افزار فکس سرور پیشرفته و تحت وب سپنتا موجب شده تا این سازمان دستگاههای فکس قدیمی را کنار گذاشته و از تکنولوژی جدید استفاده کنند. این موضوع ضمن کاهش هزینه ها، روندهای اداری و سازمانی را به شکل قابل توجهی سرعت بخشیده است.

از دیگر مزایای استفاده از فکس پیشرفته سپنتا می توان موارد زیر را برشمرد:

ارتباط یکپارچه فکس های سازمانی با اتوماسیون اداری فرزین – آی کن

حذف دستگاه های سنتی و قدیمی

کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری و شارژ دستگاه ها

متمرکز سازی خطوط در اتاق سرور

کاهش مصرف کاغد در دبیرخانه سازمان

جلوگیری از کاغذی شدن فرآیند دریافت و ارسال نامه ها و مدارک به بیرون از سازمان

ایجاد کارتابل واحد برای کاربران در هنگام کار با اتوماسیون اداری فرزین وفکس

کمتر شدن خطای انسانی در دریافت و ارسال فکس

 

همچنین مقرر شده است در آینده نزدیک ضمن همکاری کارشناسان متخصص و فعال هر دو شرکت این همکاری در بخش های دیگر و نرم افزارهای تلفن گویا (VOIP System) نیز توسعه یابد.