جشنواره بزرگ راهکارهای جامع نرم افزاری ، با حضور ویژه سپنتا به عنوان اسپانسر

دومین جشنواره بزرگ «راهکارهای جامع نرم افزاری آی‌کن» با مشارکت سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع دولتی و خصوصی کشور ( بیش از 500 مدعو )  و همچنین شرکت سپنتا به عنوان اسپانسر سمینار ،  در تاریخ ۱۷ آذر ماه برگزار شد. در این جشنواره که با هدف شناخت راهکار های جامع و تاثیر آن در مدیریت کسب و کار ها برگزار شده بود، مشتریان ارجمند گروه مهندسی آی کن، بهترین راهکار پیاده سازی شده ازطریق Total Solutions آی کن؛ در سازمان خویش را در قالب یک طرح برای شرکت در مسابقه آماده و ارسال نموده بودند.

در این حین شرکت سپنتا نیز به عنوان شریک تجاری ، همکار تجاری و همچنین نماینده گروه مهندسی آی کن ، به شکل ویژه در برگزاری این جشنواره یاری رسانید و طی حضور کارشناسان محترم شرکت در کانتر و البته ارائه جناب آقای مغزیان برای مدعوین محترم و حاضرین در سالن برگزاری ،  از محصولات شرکت به خصوص سامانه فکس پیشرفته و سامانه تکریم ارباب رجوع ( میز خدمت ) سپنتا رو نمایی کرد.

در این همایش ابتدا جناب آقای مهندس جمالی مدیر عامل گروه مهندسی آی کن با اشاره به سابقه ۱۹ سال فعالیت و شبکه گسترده خدمت رسانی و پشتیبانی گروه مهندسی آی کن در سراسر ایران پهناور، ماموریت این گروه مهندسی را گسترش دانش فناوری اطلاعات در کشور بیان نمود.

ایشان در ادامه به روند رشد و بلوغ محصولات آی کن با به کار گیری آخرین تکنولوژی ها در فرآیند تولید محصولات پرداختند و از نظر ایشان امروز دیگر استفاده از راه کار های جامع بجای محصولات که کاملا ‌مطابق نیاز مشتریان عمل نمایدیک امر ضروری برای سازمان ها به شمار میرود و سازمان ها دیگر بایستی به دنبال راهکار باشند به جای محصول.

ایشان همچنین امکان تبادل تجربه گستره و متنوع مشتریان در استفاده از راهکار های جامع را یک از بهترین موقعیت های ایجاد شده در این جشنواره دانستند وحضور پررنگ مدیران ارشد و نیز دریافت ۱۴۱ طرح متفاوت از مشتریان سازمان دولتی و خصوصی و با طیف متنوع صنعت و خدمات، خود دستاوردی ویژه از نظر ایشان برای گروه مهندسی آی کن به شمار می آید.

 

سمینار آذر 98 ، سامانه فکس پیشرفته سپنتا

 

مشاهده گزارش تصویری  همایش

 

در ادامه این همایش از ۱۴۱ طرح (Best Practice) ارسالی توسط مشتریان، ۱۷ طرح منتخب توسط خود سازمان های مشتری در سالن ارائه شد. در پایان این جشنواره برترین طرح ها از دید هیئت داوران و نیز حاضرین در جشنواره انتخاب و هدایای ویژه دریافت نمودند. همچنین “راهکار میز خدمت فناوری اطلاعات” پیاده سازی شده در شرکت توزیع نیروی برق گلستان، توسط جناب آقای مهندس سعادت فر مدیر محترم فناوری اطلاعات- سازمان مذکور ارائه واز دید هیئت داوران به عنوان برترین طرح برگزیده شد.

“راهکار برنامه ریزی تولید” شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، توسط جناب آقای مهندس سجاد مظاهری مدیر ICT و سیستم ها- سازمان مذکور ارائه واز دید حاضرین در سالن به عنوان برترین طرح برگزیده شد.

مرحله سوم رای گیری نیز بر روی سایت آی کن و از دید عموم مخاطبان انجام خواهد شد. هم اکنون این رای گیری در حال انجام است و افراد با مطالعه طرح های ارسالی میتوانند انتخاب خود را در سایت آی کن ثبت نمایند.

جایزه طرح های برتر منتخب هر سه مرحله مسابقه : کمک هزینه سفر به کیش و قشم و مشهد مقدس می باشد.

هدف از برگزاری این جشنواره و مسابقه، به اشتراک گذاری دو دهه تجربیات مشتریان گروه مهندسی آی‌کَن در زمینه طراحی، پیاده سازی و اجرا فرآیندها و ارائه راهکارهای یکپارچه سازمانی و شرکت دولتی و خصوصی بود.

مشاهده گزارش تصویری  همایش