راه اندازی سامانه جامع شکایات آب و فاضلاب شهری و روستایی کل کشور توسط سپنتا

در ادامه همکاری های فی ما بین و انجام پروژه فکس پیشرفته سپنتا در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور این بار همکاری دو شرکت در حوزه بازرسی و پیاده سازی کامل سامانه شکایات آب فاضلاب کل کشور ادامه پیدا کرده است

با توجه به ارتباطات دو سویه بین شرکت های آب و فاضلاب روستایی وشهری کل کشور با ارباب رجوع ، دستگاه های اجرای و شرکت های خصوصی نیاز به راه اندازی سامانه جامع و کشوری شکایات بسیار ملموس و مبرم می باشد . از این رو با هماهنگی بین کارشناسان دو شرکت و پس از تحلیل های دقیق سامانه جامع شکایات آب و فاضلاب کشور به شرح و با امکانات زیر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است

  • قابلیت ثبت و پیگیری شکایات از زیر سایت های هر استان به صورت تفکیک شده (66 سایت )
  • تحت پوشش قرارگرفتن آب و فاضلاب های روستای و شهری تمامی استان ها
  • قابلیت ثبت و پیگیری شکایات با درگاه های ، پیامک ، تلفن گویا ، وب کیوسک و وب
  • دارای گزارشات کاربردی از وضعیت شکایات ، زمان بندی پاسخ گویی ، نمودار های کاربردی و ...
  • ایجاد روال های دورن سازمانی و مهلت پاسخ گویی
  • ایجاد سابقه شکایات و دسترسی به شکایات قبلی فرد شکایت کننده
  • قابلیت ثبت شکایات به صورت شخص حقیقی ، حقوقی و گروهی
  • قابلیت دسته بندی موضوع و واحد شکایات
  • قابلیت بررسی عملکرد پرسنل در کیفیت و سرعت پاسخ گویی به شکایات
  • و ده ها قابلیت دیگر

با توجه به موارد ذکر شده و در راستای پیاده سازی کامل سامانه تکریم ارباب رجوع ،  فرد یا افراد شکایت کننده دیگر نیاز به حضور فیزیکی و ارائه شکایات نداشته و می توانند در کمترین زمان ممکن ، به ساده ترین شکل و با هر سطح دانش شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند. 

شایان ذکر است در فاز بعدی این پروژه یکپارچگی سامانه شکایات آبفا ، منابع آب و وزارت نیرو در دست بررسی و  تحلیل اولیه می باشد .

در آخر و از این طریق از تمامی کارشناسان و مدیران هر دو شرکت تشکر کرده و توفیق روز افزونشان را خداوند منان خواستاریم  ، زیرا انجام این پروژه بزرگ و کشوری صورت نمی پذیرفت مگر به همت و تلاش بی وقفه این عزیزان .